10 META (Facebook Ads) klaidų, kurių turėtumėte nedaryti
Klaidų neišvengsi. Vienintelis kelias yra ekspermentuoti ir testuoti. Kiekvienam verslui veikia skirtingi dalykai ir jų deriniai, tačiau nedarymas šių 10 klaidų padės iš kart pasiekti geresnių rezultatų.
10 META (Facebook Ads) klaidų, kurių turėtumėte nedaryti
Klaidos - gyvenimo mokykla, tačiau kartais verta pasimokyti ne tik iš savųjų, bet ir iš svetimų. Išbraukę šias dešimt META (Facebook Ads) klaidų iš savo sąrašo, iš kart pasieksite geresnių rezultatų. Taigi mažiau kalbų - daugiau darbų, pradedam:
Klaida #1.
PRADEDATE LEISTI FACEBOOK REKLAMAS NEĮSIDIEGĘ PIXEL'IO
Nežinote kas tas Pixel'is ? Kodėl jis toks svarbus, kad užima pirmą vietą sąraše ? Tai mažytis kodukas, prisidedantis prie DIDELĖS Jūsų verslo sėkmės.
Šiame straipsnyje kalbame apie klaidas, todėl detaliau neanalizuosime kas tas "pixel", bet informaciją apie jį rasite " The Facebook pixel " puslapyje. Neįsidiegus šio mažo kodo į savo puslapį, prarandate labai daug naudingos informacijos apie svetainės lankytojus, bei galimybę daryti pakartotinę rinkodarą (remarketingą). Taigi pirmas žingsnis prieš skelbiant apie save - įsidiekite Pixel.
Klaida #2.
PASIRENKATE NETEISINGUS KAMPANIJŲ TIKSLUS
Dažnai spaudžiama, bet koks kampanijos tikslas, o po to skundžiamasi, kad nevyksta tai ko Jūs norite ir turite savo galvoje. Jei Jūsų tikslas - konversijos, tai ir rinkitės savo kampanijos tikslu konversijas. Tai aišku dar savaime negarantuoja, kad tos konversijos ir vyks. Reikia išpildyti ir krūvą kitų sąlygų:
patrauklus pasiūlymas,
aiškus kvietimas atlikti veiksmą,
"skanus" ir patraukiantis vizualas,
paslaugos / produkto vertė ir t.t..t....
Tačiau jei tikslu rinksitės pavyzdžiui srautą - tai srauto ir gausite, bet jis nebūtinai bus suinteresuotas atlikti konversiją. Tikslu pasirinkus konversiją, algoritmas bando ieškoti lankytojų, kurie turi didžiausią tikimybę atlikti konversiją.
Nenumokite ranka į teisingą kampanijų tikslų pasirinkimą ir būtinai tekstus, vizualus, CTA (kvietimo atlikti veiksmą) mygtukus pritaikykite pagal kampanijų tikslus.
Rinktis "konversijos" tikslą ir tikėtis sėkmingų pardavimų srauto ignoruojant kitus tikslus taip pat ne išeitis. Savo auditoriją reikia apšildyti, informuoti, edukuoti.... kitaip tariant "prisipratinti". Ne veltui META turi tiek skirtingų tikslų, o ne vieną.
Klaida #3.
PRADEDATE PARDAVINĖTI PER ANKSTI
Visi mes iš karto norime rezultatų ir pardavimų, nes kaip gi kitaip. Be pardavimų - nėra ir verslo. Tačiau šiandieną - visiškai tiesioginis, aktyviai brukantis pirkti turinys, sukelia priešingą reakciją.
Norite rezultato ? Reikia laiko ir pastangų, ryšių kūrimo, informavimo, edukavimo, supažindinimo, o tada jau tik švelnaus pastūmėjimo iki pirkimo. Prireiks laiko, bet tokiu būdu, jei aišku produktas ar paslauga nenuviliantys, galite tikėtis lojalaus kliento.
Klaida #4.
NEPASIDAROTE KONKURENTŲ IR RINKOS ANALIZĖS
O kam vargti ? Jaučiu, kad mano produktas ar paslauga puikūs. Girdėta :) ?
Jausmas jausmui, bet duomenys yra duomenys. Visi paruošiamieji darbai užima laiko ir kartais atrodo nelabai svarbūs. Deja, bet tai gali turėti kritinės reikšmės verslui ir jo sėkmingam funkcionavimui. Net jei ir žinote, kas Jūsų konkurentai, visgi reikia platesnės analizės juos suprasti ir įvertinti. Išsiaiškinti kuo galite būti kitokie, kaip save pozicionuoti, kuo išsiskirti, išsigryninti savo unikalų pardavimo "kabliuką". Rinkos analizė- gali būti kritinis aspektas nulemiantis Jūsų sėkmę ar nesėkmę.
Klaida #5.
NEDAROTE REMARKETINGO
Vadinasi neišnaudojate savo auksinio šanso. Čia grįžtame į klaidą Nr. 1 - neturite įsidiegę Pixel'io. Taigi marš jį įsidiegti, o jei jau turite, tai remarketingas- viena efektyviausių pardavimų strategijų. Nieko nėra geriau jau šiek tiek apšildytus klientus lengvai pastūmėti link norimo veiksmo.
Klaida #6.
NAUDOJATE NEPATRAUKIANČIUS VIZUALUS, KURIATE ILGUS, NUOBODŽIUS, PERŠANČIUS PIRKTI TEKSTUS
Nepatraukiantis - reiškia absoliučiai vienodas, neužkabinantis dėmesio, o ne tai kad jis turi būti dizaino prasme nugludintas ir išdirbtas. Tai, kad turėsite tobulą foto, puikiai suderintas spalvas ir visus kitus "gero" dizaino elementus - toli gražu nereiškia kad Jūsų vizualas pritrauks dėmesio.
Nepamirškite! 3-5 sekundės yra Jūsų limitas patraukti dėmesį. Kitu atveju ate ate :)
O jei tekstas sulig paklodės ilgio, būkite tikri, kad po trečios eilutės jo niekas neskaitys, jei jis neužkabins. Ir jokiu būdu savo tekstu ir vizualu nebrukite bukai pirkti. Pastatykite save į pirkėjo poziciją ir prisiminkite ką tokiu atveju galvojate Jūs :)
Šiai dienai yra gausybė technologinių sprendimų galinčių įvertinti Jūsų dizainų kokybę ir patrauklumą kliento akimis. Išbandykite numatomus akių sekimo įrankius paremtus dirbtiniu intelektu ir gausite daugybę informacijos apie naudojamus vizualus. Daugiau apie tai ČIA
Klaida #7.
NENUKREIPIATE ŽMONIŲ KĄ JIEMS DARYTI TOLIAU
Jei Jums savaime aišku ką daryti, dar nereiškia, kad kitiems aišku taip pat. Aiškiai informuokite ko tikitės- paspausti " patinka" , užeiti į Jūsų puslapį, peržiūrėti video, pasidalinti informacija, parašyti komentarą ar panašiai.
Tai glaudžiai susiję ir su teisingu tikslų pasirinkimu. Kuo aiškiau parodysite ko tikitės ir savo klientų , tuo lengviau gausite norimą rezultatą.
Klaida #8.
NEKURIATE RYŠIŲ ir NEIŠRYŠKINATE USP (unikalaus savo išskirtinumo)
Vertingiausias klientas- lojalus klientas. Kad tokį "užsiauginti" reikia laiko ir pastangų. USP ( unique selling proposition) tai unikalus ir išryškintas Jūsų produkto / paslaugos išskirtinumas.
Kokią problemą jis sprendžia tikslinei grupei, kuo gali būti naudingas jūsų potencialiam pirkėjui? Tai kalbėjimas ne apie tai koks produktas ar paslauga nuostabūs, bet parodymas Jūsų vartotojui - kodėl JAM to reikia, kokią problemas išspręs.
Atleiskite, bet niekam neįdomu kai kalbate apie savo produktus, visi nori matyti atsakymą - o kas man iš to ?
Klaida #9.
NESUSIKURIATE SAVO PIRKĖJO PORTRETO
Neišsigąskite užsiimti piešimu nereikės :) Jei nežinote KAM pardavinėjate savo produktą ar paslaugą- tai jau kvepia bėda. Atsakymas " mano produktas / paslauga toks universalus, kad tinka visiems" šioje vietoje absoliučiai netinka.
Net jei produktas/paslauga labai universalūs- tai ką apie jį kalbate, rodote, informuojate - kiekvienai grupei vartotojų turi būti pateikiama skirtingai. Tam reikalingas - pirkėjo portretas ( detaliai išanalizuoti ne tik demografiniai pirkėjo aspektai, bet ir psichosocialiniai faktoriai).
Klaida #10.
NETURITE STRATEGIJOS, MĖTOTE INFORMACIJĄ KĄ TUO METU SUGALVOJATE
Kas ant liežuvio tą ir kalbu. Kokią foto turiu tą ir metu, ką sugalvoju tą rašau. Pamirškite. Na nebent Jūsų verslo specifika ir Jūsų strategija ir yra - kalbu ir rodau viską "čia ir dabar".
Kitu atveju, strategija yra būtina. Ją galima koreguoti, keisti, tobulinti, bet turėti privaloma. Tada bus aišku ko siekiama, kokie tikslai, kokiu būdu bus jų siekiama. Vieną kartą susidėliojus, tarkim mėnesio planą, viskas eisis greičiau. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms ar idėjoms savo planą galėsite tiesiog papildyti.
Sąrašą pratęsiu kitame įraše, o kol kas sėkmės apmąstymuose.
Neturite laiko "nedaryti klaidų" , kreipkitės pagalbos
Pasirūpinsiu socialinių tinklų komunikacijos reikalais už Jus - nuo audito iki strategijos, nuo strategijos iki įgyvendinimo. Daugiau apie socialinių tinklų marketingo paslaugas ir reklamas rasite čia
Susisiekiam ? užklausos forma ir kontaktai apačioje

